Subject: FW: Vastus Kiili vald Viljandi mnt 162/4 veevarustuse ja kanalisatsiooni ehitusprojekti kooskõlastamine
From: "Uku Peterson - Restate" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Cc: "Risto Abel - Restate" <[email-masked]>, <[email-masked]>,Olavi Ründva <[email-masked]>
Date: Tue, 18 Feb 2025 08:26:12 +0200

Lp. Transpordiamet!

Olete 20.01.2025 kirjaga nr 7.1-2/25/278-2 kooskõlastanud Kiili vallas
Viljandi mnt 162 kinnistu ehitusloa eelnõu märkustega. Üllatuslikult on
selgunud, et 3 nädalat hiljem, 10.02.2025 jätsite aga kirjaga nr
7.1-2/25.912-2 sama ehitusloa ehitusprojekti kooskõlastamata veevarustuse
ja kanalisatsiooni osas.

Puudub vaidlus selles, et ehitusprojekt on tervik koos kõigi selle osadega
ehk siis 20.01.2025 antud tingimuslik kooskõlastus pidi kehtima
ehitusprojekti kui terviku kohta. Eeltoodu valguses jääb TRAM-i käitumine
meile arusaamatuks. Ehitusloa taotlejale peab olema tagatud usalduse
kaitse TRAM-i tegevuse suhtes. See tähendab muu hulgas seda, et
haldusorgan ei või käituda vastuoluliselt. Eelnevalt viidatud kirjad, mis
on antud TRAM-i poolt ligi 3 nädalase vahega, on selge näide
vastuolulisest käitumisest ja sellega seoses ehitusloast huvitatud isikule
antud usalduse kaitse rikkumisest. Selle tõttu on ehitusloa menetlus
seiskunud, mis on lubamatu. Palun TRAM-i 10.02.2025 kiri nr 7.1-2/25/912-2
viivitamatult tagasi võtta ja asendada see 20.01.2025 kirjaga nr
7.1-2/25/278-2. Alternatiivselt sõnastada 10.02.2025 kiri nr
7.1-2/25/912-2 ümber kooskõlastuseks koos tingimustega. TRAM-i üllatuslik
tegevus on toonud kaasa Kiili vallas Viljandi mnt. 162 kinnistule
kavandatava ehitise ehitusloa andmise viibimise, see tekitab osapooltes
(sh Kiili valla poolses menetluskäigus) segadust ja teadmatust ning
ehitusloast huvitatud isikule otsest kahju.

Uku Peterson

(+372) 512 3446

RESTATE

From: Karmo Tõra <[email-masked]>
Date: Tuesday, 11. February 2025 at 16:15
To: Uku Peterson - Restate <[email-masked]>
Subject: Fwd: Vastus Kiili vald Viljandi mnt 162/4 veevarustuse ja
kanalisatsiooni ehitusprojekti kooskõlastamine

Begin forwarded message:

From: <[email-masked]>

Subject: FW: Vastus Kiili vald Viljandi mnt 162/4 veevarustuse ja
kanalisatsiooni ehitusprojekti kooskõlastamine

Date: 11. February 2025 at 13:53:08 EET

To: 'Karmo Tõra' <[email-masked]>

From: [email-masked] <mailto:[email-masked]>
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: Monday, February 10, 2025 4:01 PM
To: ROK-Projekt OÜ <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Subject: Vastus Kiili vald Viljandi mnt 162/4 veevarustuse ja
kanalisatsiooni ehitusprojekti kooskõlastamine

Tere!

Teile on saadetud Transpordiameti dokumendihaldussüsteemi Delta kaudu
dokument.

Pealkiri: Vastus Kiili vald Viljandi mnt 162/4 veevarustuse ja
kanalisatsiooni ehitusprojekti kooskõlastamine

Registreerimise kuupäev: 10.02.2025

Registreerimise number: 7.1-2/25/912-2.

Dokument on manuses.

Transpordiamet
Valge 4
11413 Tallinn
kliendiinfo 620 1200, [email-masked]
<mailto:[email-masked]>
www.transpordiamet.ee <https://www.transpordiamet.ee/>

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.